יום שישי, 7 בפברואר 2020

הצלחות קטנות גדולות!


הצלחות קטנות...

"ספרו לי על ההצלחות שלנו", אמרתי לילדים היום לפני חלוקת התעודות וסיכום המחצית הראשונה לשנת הלימודים. שיתפתי אותם בכך שאנחנו לא מייחסים חשיבות מספקת להצלחות שלנו, יותר נכון להצלחות הקטנות שלנו.


כשמבקשים מאדם לספר על ההצלחות שלו, הוא מנסה למצוא משהו גדול ומרשים ומתעלם לגמרי "מההצלחות הקטנות" שלו. עד כדי כך, שהוא מסוגל לחשוב שאינו מוצלח כלל, מכיוון שאין לו משהו מרשים להתפאר בו. אבל למעשה אין דבר כזה הצלחות קטנות. כל הצלחה באשר היא מחזקת אצלנו את תחושת הערך העצמי ואיתו את היכולת להתמודד עם קשיים או תסכולים.

מיקדתי אותם בתחילה בהצלחות ברמת כיתה ורשמנו אותם על הלוח. אח"כ עברנו להצלחות ברמה האישית אותם הכנסנו למחברת העצמה אישית. ולמרות שבהתחלה היה קשה...בסוף הצלחנו. אמרנו הצלחות לא?


במהלך היום אנחנו עושים דברים רבים. חלקם בקלות וחלקם כי אנחנו מוכרחים. אך תמיד יש לפחות משהו אחד שבחרנו לנסות והצלחנו בו! משהו שגורם לנו לחייך. כדי שאת ההצלחה הזו נזכור וכדי שנוכל לאסוף לנו עוד הצלחות, הכנתי להם כמתנה תיקיית קליפס לשימוש חוזר שבו סימנו את ההצלחות שלנו. לאחר רשימה משותפת כל אחד בחר להוסיף הצלחות נוספות משלו.


חיפוש ההצלחות הוא משהו שצריך לעשות באופן קבוע. צריך לזמן אותו ולהפוך אותו לשגרת חיים. 
ועכשיו שיש לנו רשימה מוכנה לא נשכח להביאה עמנו למחצית הבאה.


כמובן שאת היום סיימנו בסדרת צילומים מרגשת, ומכיוון שגם אני גאה בהצלחה הקטנה שלי צירפתי גם תמונה שלי.


הקבצים:
להכנת תיקיית הקליפס- קרטון ביצוע בגודל a4 לרשימה הכיתתית ושמיניות לרשימה האישית. אליהם חיברתי עם דבק חם קליפסים קטנים.






















הקבצים:
להכנת תיקיית הקליפס- קרטון ביצוע בגודל a4 לרשימה הכיתתית ושמיניות לרשימה האישית. אליהם חיברתי עם דבק חם קליפסים קטנים.

תגובה 1:

מה הקשר בין יום המשפחה לחג פורים?

מה הקשר בין יום המשפחה לחג פורים?משפחת סופר-על כמובן! בין יום המשפחה לחג פורים ואני עסוקה בבניית שיעורים מעניינים עבור הילדים בכיתה. ה...