יום רביעי, 26 בפברואר 2020

מה הקשר בין יום המשפחה לחג פורים?

מה הקשר בין יום המשפחה לחג פורים?משפחת סופר-על כמובן!

בין יום המשפחה לחג פורים ואני עסוקה בבניית שיעורים מעניינים עבור הילדים בכיתה. השנה שני המועדים סמוכים ולכן חיפשתי חוט מקשר והמשך עיסוק בנושא הכוחות שאיתו סיכמנו את המחצית הראשונה.

חשבתי לעצמי מה משמעות המרחב המשפחתי עבורי? המשפחה שלי מהווה כוח גם היום כשאני כבר גדולה, היא חלק ממני ומהיכולות שלי. שיתפתי את הילדים בכוח המשפחתי שלי והבאתי לכיתה תמונות של המשפחה, ההורים, האחים והאחיות וכמובן הילדים שלי. הילדים התעניינו, שאלו שאלות נהדרות ובעיקר נהנו מהשיתוף.

יחד יצאנו למסע משפחתי מרגש. חקרנו את מושג המשפחה של היום, סקרנו סוגי משפחות, ביררנו את חשיבות המשפחה וכוחה של הקבוצה לעומת היחיד.

בדקנו האם לכל אחד במשפחה יש תפקיד? הגענו למסקנה שכל תפקיד חשוב ועוזר לבית להיות מקום נעים. אחר כך שאלתי את הילדים האם יש למשפחה תפקיד נוסף מעבר לתפקיד המעשי? מהר מאד הילדים הגיעו למסקנה שמשפחה נותנת לנו כוחות נוספים כמו חום, שמחה, שיתוף, אהבה, צחוק, בטחון ולעיתים גם לדאגה.

כתבנו וציירנו (קובץ הבית בהשראת הפינטרסט) ושיתפנו בגאווה וברוח פורים אנחנו בעיצומם של הכנת אביזרים לצילום משפחת סופר-על כיתתי. בקשתי מהילדים להצטייד השבוע בחולצה אדומה ומכנס שחור. המסכה השחורה וצמידי הסופר-על מגלילי נייר הטואלט מוכנים.

והתמונה בקרוב... מבטיחה!

הקבצים כולם בבלוג שלי- חגית צחור הוראה יצירתית: https://horaahyeziratit.blogspot.com/2020/02/blog-post_26.html

הקבצים כולם בבלוג:







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מה הקשר בין יום המשפחה לחג פורים?

מה הקשר בין יום המשפחה לחג פורים?משפחת סופר-על כמובן! בין יום המשפחה לחג פורים ואני עסוקה בבניית שיעורים מעניינים עבור הילדים בכיתה. ה...